Interviu B.A.P (MTV Sessions)

Translator: Elena
Original post: http://www.bapyessir.com/2014/09/bap-at-mtvsessions-in-singapore-140911.html



Cunoscuti ca Best (cei  mai buni), Absolute (complet), Perfect (perfecti), care sunt momentele voastre mai putin perfecte?
DAEHYUN: Am debutat cu o imagine puternica, dar cand am aratat o alta simpatica si linistita promovand "Crash", ne-am simtit putin jenati pentru ca era ceva diferit fata de ceea ce facusem pana atunci

Jongup, de unde iti vine inspiratia cand compui cantece?
JONGUP: De fapt, nenea Yongguk scrie cantece, eu inca invat, asa ca, deocamdata, nu am un astfel de moment de inspiratie.

B.A.P a fost in Singapore de nenumarate ori. Ce va face sa reveniti?
YOUNGJAE: Singapore este tara unde am cantat pentru prima data in afara, deasemenea, iubim reactia si dragostea pe care o simtim din partea fanilor atunci cand suntem aici.

Care sunt cateva din provocarile cu care va confrruntati ca si grup nou?
YOUNGJAE: Programul nostru promotional este foarte strict avand in vedere ca trebuie sa fim prezenti la diferite spectacole aproape zilnic. Asa ca ne-a fost foarte greu la inceput.

Ce difera atunci cand promovati in Japonia si Coreea?
HIMCHAN: Diferenta este ca [fanii coreeni] sunt pasionati si entuziasmati atunci cand cantam, in schimb, cei japonezi vor mai mult sa ne asculte, nu prea reactioneaza in comparatie [cu cei coreeni]. Dar, treptat, fanii japonezi au devenit mai activi si ne plac schimbarile. De asemenea ne-a placut sa-i vedem fluturand betele noastre luminoase cu Matoki.

Cantand la diferite spectacole si concerte, aveti aparitii care v-au ramas intiparite in memorie?
DAEHYUN: Orice aparitie in strainatate este memorabila, dar primul nostru turneu in Europa este chiar de neuitat, pentru ca a fost pentru prima data [acolo], dar si pentru ca n-am mai avut o asemenea experienta pana acum.

Ce inseamna B.A.P pentru voi?
YOUNGJAE: Pentru ca suntem impreuna de doi ani, suntem mai degraba ca o familie decat prieteni sau membrii. De aceea, o data cu trecerea timpului ne asteptam sa fim din ce in ce mai apropiati, asemeni unei familii.

Ce-ati dori sa le transmiteti fanilor care nu au putut participa la inregistrarea live?
JONGUP: Acest program urmeaza sa fie transmis, deci fanii il pot urmari la televizor. De asemenea, ne-am pregatit mult pentru acest show astfel ca va vom putea prezenta un spectacol grozav si captivant. Hwaiting!

Ne puteti spune care sunt punctele forte ale celorlalti?
JONGUP: Imi place nenea Himchan, este foarte prietenos. Ce nu-mi place la el este faptul ca e prea de tot cateodata, daca n-ar fi asa ar fi perfect.

Ati fost idoli in ultimii doi ani, ce va lipseste cel mai mult de pe vremea cand erati tineri obisnuiti?
DAEHYUN: Erau lucruri pe care le puteam face cu usurinta inainte de debut, ne faceam singuri cumparaturile si faceam orice ne placea. Ne lipsesc aceste lucruri acum.

Care sunt obiceiurile proaste ale membrilor?
JONGUP: Nenea Himchan doarme langa mine acasa, si se misca foarte mult in somn si de multe ori ajunge si pe partea mea.
HIMCHAN: Jongup are acelasi obicei prost ca si mine. Cum si el ajunge de multe ori pe partea mea, ajungem sa dormim fiecare pe partea celuilalt.

Yongguk, care este cel mai sincer cantec pe care l-ai scris sau produs?
YONGGUK: Toate cantecele pe care le-am produs sunt sincere, dar probabil cele cu tema politica [ar fi mai putin sincere].

E vreo diferenta intre B.A.P pe scena si B.A.P in afara scenei?
HIMCHAN: Cand nu suntem pe scena, suntem distractivi si suntem noi insine, niste oameni simpli. Dar cand suntem pe scena, avem o imagine puternica, impunatoare, de profesionisti.                                                                                                                 

Pentru urmatorul album, exista un alt gen de cantece pe care vreti sa-l incercati?
HIMCHAN: Vrem sa incercam unele asemeni cantecului "Excuse Me". Cantece cu o atmosfera moderna.

Ce ati invatat in acesti doi ani de cand sunteti idoli?
DAEHYUN: De-a lungul celor doi ani de la debut, am facut cunostinta cu o multime de oameni, din diferite domenii, astfel ca ne-am trait viata intr-un mod mai matur.

De unde vine acel ID dragut de SNS?
HIMCHAN: Am o sora mai mare si ne amuzam pe seama numelor noastre, pe ea o cheama Ye Jin, asa ca ii spunem des Ye Jin Ye Jin. Numele meu este Him Chan, asa ca ei ma striga Him Chan Chan si Strong Chan.

[T/N: HimChan inseamna si 'puternic' in coreeana (strong)]

Care este cel mai bun sfat pe care l-ati primit?
HIMCHAN: Cineva ne-a spus sa pastram o relatie stransa pentru mult mult timp. Si intre membrii. S-o mentinem activa si sa existe mult timp.

Care este parerea voastra in legatura cu faptul ca unele televiziuni au interzis recent playback-ul?
DAEHYUN: Trebuie sa existe un motiv pentru acest lucru, in ciuda acestui fapt, noi, ca si grup de vocalisti, ne dorim sa cantam live pentru fani, pentru ca este cel mai eficient mod de a ne exprima gandurile. Si de aceea B.A.P va continua sa cante live cu orice ocazie.

Yongguk, ce parere ai despre abilitatile lui Jongup de a scrie cantece?
YONGGUK: Nu i-am ascultat niciodata cantecele. Imi doresc sa ascult compozitiile celorlalti membrii pentru ca ne putem complimenta reciproc si ne putem da sfaturi.
YOUNGJAE: De fapt, Jongup a scris doar opt note la un cantec, nu un cantec intreg, si doar repeta intr-una cele opt note.

© KAvenyou | bapyessir.com #Elena (Romanian)

No comments:

Post a Comment