“B.A.P Attack”: Overheersing Dagboek Afl.1 Seoul

Translator: Linah
Original post: http://www.bapyessir.com/2014/04/youngjae-tweets-bap-attack-clip.html



B.A.P: We are B.A.P!
Yongguk: A
B.A.P: TTACK!
B.A.P Attack! Wereldoverheersing Aflevering 1 “Voorbereiden op Sally”
Youngjae: Iedereen, B.A.P’s reality show begint! 100% real. Kijk hier. Heb je de caption gezien met ons geschrift? Toen ik het aan het schrijven was, is dit gebeurd.
Caption: Youngjae heeft een pennendop dicht gemaakt met zijn hand
Youngjae: Wacht met veel anticipatie♥
Himchan: We zijn aan het oefenen voor de tour. We hebben veel werk voor de boeg maar het concert is eerst dus ik kan op dit moment niets doen.
Caption: De schoonheid werkt hard
Caption: Willen. Zelo’s rug
Caption: Vervelend. Vervelend
Daehyun: Ik heb Jongup’s hoeveelheid.
Caption: Huh?
Caption: Hij is verantwoordelijk voor “B”
Yongguk: B (5x).
Himchan: A. Het is goed. A. Ja, ’t is goed.
Caption: Snel afgehandeld
Daehyun: P! Is het oké? P!
Youngjae: A (6x).
Jongup: Ttack (3x).
Caption: Verlegen Jongup
Caption: Genietend van Face Time
Zelo: Vandaag zijn we hier voor de groepsrepetitie.
Youngjae: Dit is voor onze reality show.
Jongup: Echt? Mag ik kijken?
Youngjae: Um… erg… niet zo goed.
Jongup: Mijn arm is kort.
Zelo: 3 jaar.
Himchan: Het was een vergissing.
Zelo: 3 jaar.
Himchan: Ik weet het ook niet. Ik drukte op een berichtverwijderknop.
Daehyun: Ik stuurde een bericht. Kakao Talk.
Youngjae: Er is een bericht aangekomen. Er is een telefoontje voor je~ Het is een bericht, ik heb je, toch? KaTalk is er! (T/N: Alarm voor Kakao Talk)
Jongup: Damchu? Oh… dat was… Um… Damchu was dat ene. Hyung, hyung, waarom was het Damchu? Het was door die artiest.
Daehyun: Er is een artiest die Sam Tsui heet. Hij maakt veel covers en hij zingt echt goed. Hij is blank–
Jongup: Daarom is hyung Damchu.
Daehyun: Inderdaad, ik vond hem echt goed. Daarom noemde mensen me Damchu Damchu.
Caption: Dans.Koning.Him.Chan!!
Caption: Vol charme
Yongguk: De laatste repetitie voor Korea is afgelopen en ik verheug me op wat voor een tour het zal worden.
Zelo: Van nu af aan kunnen we de Koreaanse fans voor minstens drie maanden niet meer zien. Zoveel als iedereen aan ons geeft, zoveel liefde zal B.A.P geven en terugkomen.
Yongguk: Dank je.
Himchan: We zijn nu op het vliegveld, ze konden helemaal niet slapen. Zeg tenminste hallo.
Daehyun: Hallo.
Himchan: Ze zijn helemaal het noorden kwijt. Iedereen is zo moe. Youngjae, zeg hallo.
Youngjae: Hallo.
Himchan: Junhong, jij ook.
Zelo: Hallo.
Himchan: Iedereen, we zijn op het vliegveld voor de Continent Tour en het zal binnenkort eindigen. We zullen een tijdje erna terug naar Korea komen.
Yongguk: We moeten nu verder gaan. We gaan naar New York. Wacht met veel anticipatie alsjeblieft.
Daehyun: US let’s go! (Laten we naar de VS gaan!)
B.A.P: Wij zijn B.A.P!
Youngjae: Yes sir!
Himchan: Yeah.
Youngjae: Verwacht ons.
Daehyun & Himchan: Yeah. Yeah. Yeah.

© bapyessir.com #Linah (Dutch)

No comments:

Post a Comment