B.A.P w japońskim magazynie CanCam wydanie styczeń 2015

Translator: Alex
Original post: http://www.bapyessir.com/2014/11/bap-in-japanese-cancam-magazine-jan.html


 ©Y.A.A BABY-J


2012 – koreański debiut. 2013 – japoński debiut singlem „Warrior”! Ich urok polega na wyraźnym, niepowtarzalnym dźwięku oraz pełnych energii występach: sześciosobowy zespół popularny w Londynie, Paryżu, Los Angles, Nowym Jorku i innych miejscach. Ubierają się stylowo.

YOUNGJAE

Urodzony 24.01.1994. 178cm. Główny wokalista, którego zaletą jest ciepły głos. Razem z Daehyunem, który jest w tym samym wieku, są nazywani „Daejae” i kochani przez fanów.
Chciałbym ją słodko zaprosić na randkę, mówiąc: „Chodźmy się zabawić~♥” i zabrać ją na przejażdżkę – Youngjae

PRACA»
Q1. Kto jest najbardziej spięty po koncertach?
YJ: Prawdopodobnie Yongguk. Jesteście zaskoczeni, prawda? (śmiech) Zwykle nie mówi za dużo, ale po koncertach jest naprawdę głośny!
DH: Ja myślę, że Youngjae. Strasznie dużo gada!
JU: Tez tak myślę…!
YJ: Eh!? A więc tak (śmiech).

ŻYCIE PRYWATNE»
Q2. Kto najwięcej mówi kiedy jeździcie z miejsca na miejsce?
YJ: Głównie... Himchan! (śmiech) Bardzo się ekscytują z Daehyunem, a kiedy do nich dołączam, robi się naprawdę głośno.
DH: Do tego stopnia że nikt nie jest w stanie nas powstrzymać!
YJ: Aczkolwiek Jongup jest w stanie przespać takie sytuacje. (śmiech)
Q3. Kto ma najgorsze zwyczaje jeśli chodzi o sen?
YJ: Himchan dużo gada kiedy nie śpi, ale podczas snu też mu się zdarza! (śmiech) Ostatnio spałem z Yonggukiem w jego pokoju i zza ściany słyszałem mówiącego przez sen Himchana...

MIŁOŚĆ»
Niespodzianka na zimowej randce? Może kupić jej dużo kawy~♥” – Youngjae
Q4. Kto byłby najbardziej zazdrosny gdybyś znalazł dziewczynę?
YJ: Myślę, że Himchan. Wydaje mi się, że byłby zazdrosny niezależnie od tego, który z nas znalazłby dziewczynę. (śmiech)
Q5. Gdybyś ją znalazł, komu powiedziałbyś pierwszemu?
YJ: Wszystkim♥

JONGUP

Urodzony 6.02.1995. 176cm. Tancerz z pięknie wyrzeźbionym ciałem i seksownym spojrzeniem!
Oglądane filmu i rozmowa przy kawie…♥ Chciałbym pójść na taką zwykłą randkę...” (nieśmiale) – Jongup

PRACA»
Q1. Kto najbardziej zmienił się od czasu debiutu?
JU: Daehyun! Jego śpiewanie...
DH: Co z moim śpiewaniem!?
JU: Zawsze myślałem o nim, że jest dobre, ale teraz myślę sobie „wow, jest naprawdę świetne!” i jestem poruszony. (śmiech)
Q2. Kto uczy się najszybciej?
JU: Ja i Zelo – najmłodsi uczą się najszybciej! Ale wolno idzie mi nauka układów... Himchan ma dobra pamięć. Jest w stanie zapamiętać twarze personelu pracującego przy sesjach zdjęciowych oraz budynki które mijamy jadąc samochodem. Ma niesamowita zdolność zapamiętywania!

ŻYCIE PRYWATNE»
Q3. Kto najwolniej się pakuje?
JU: Ja? Jestem typem, który zaczyna zbierać się za 25 minut, jeśli musimy wyjść za 30, i ostatecznie jestem gotowy po 35. (śmiech)
YJ: Typ „Oh, byliśmy umówieni!” (wybuch śmiechu) Najszybszy jest.... Daehyun. On zawsze jest 10 minut przed czasem, zawsze przygotowany. (śmiech)
JU: Jest naprawdę szybki!

MIŁOŚĆ»
Najlepsza niespodzianka na pierwszej randce w zimę... Dam jej najnowszy album B.A.P” (śmiech) – Jongup
Q4. Kto byłby najbardziej zazdrosny gdybyś znalazł dziewczynę?
JU: Youngjae.
Q5. Gdybyś ją znalazł, komu powiedziałbyś pierwszemu?
JU: Osobie, z którą w tym czasie byłbym blisko.
YJ: Więc muszę być z tobą cały czas!

HIMCHAN

Urodzony 19.04.1990. 180cm. Płynnie mówi po japońsku, wokalista o przyjaznym uśmiechu. Uwielbia modę.
Jak będę miał dziewczynę, chciałabym spędzić z nią czas w Japonii, którą uwielbiam! Wspólne zakupy byłby miłe” – Himchan

PRACA»
Q1. Kto sprawia najwięcej kłopotów?
HC: Daehyun! Podczas występu Zelo popsuł się suwak w spodniach, i kiedy zszedł ze sceny aby go naprawić Daehyun myślał, że to już koniec, i poszedł za nim! (śmiech)

ŻYCIE PRYWATNE»
Q2. Kto najgorzej gotuje?
HC: Zelo i Youngjae. Kiedyś poprosiłem Zelo, żeby zrobił ryż, i wyszedł mu jakiś kolor, którego nigdy wcześniej nie widziałem... jak on to zrobił, skoro musiał tylko nacisnąć guzik?
ZL: Co? Nie pamiętam tego! (śmiech) Eh?
Q3. Kto najszybciej odpowiada na SNS?
HC: Mamy sześcioosobowy czat, ale ostatecznie konwersacja jest trzyosobowa: pomiędzy mną, Youngjae i Daehyunem. (śmiech) Yongguk jest wolny. Każe nam tyyyyyle czekać na swoje odpowiedzi, i zawsze jest to jedno słowo! Nawet jeśli czytał wcześniejsze wypowiedzi!
YG: Czytam, ale wydaje mi się, że możemy porozmawiać, kiedy się spotkamy.

MIŁOŚĆ»
Chciałbym spełnić wszystkie życzenia mojej dziewczyny! Czy chodzi o zakupy, czy randkę – wszyyystkie♥ – Himchan
Q4. Kto byłby najbardziej zazdrosny gdybyś znalazł dziewczynę?
HC: Youngjae! W końcu ciągle do mnie pisze „Gdzie jesteś?” i „Pośpiesz się i wracaj! Kocham cię♥”! (śmiech)
Q5. Gdybyś ją znalazł, komu powiedziałbyś pierwszemu?
HC: Napisałbym o tym na grupowym czacie.
YJ: A ja odpisałbym: „Proszę, zerwijcie ze sobą~”!

 ©Y.A.A BABY-J


DAEHYUN

Urodzony 28.07.1993. 178cm. Jest prostoduszny i niewinny. Główny wokalista z charakterystycznym ochrypłym głosem, który może osiągać wysokie tony.
Zimowa randka powinna być na zewnątrz! Wyjdźmy i pooglądajmy śnieg, który tak lubię♥” – Daehyun

PRACA»
Q1. Kto sprawia najwięcej kłopotów?
DH: Może Zelo? Na pierwszym koncercie ubiegłorocznej trasy zapomniał wziąć mikrofonu na scenę... (śmiech) Więc dałem mu swój ♥

ŻYCIE PRYWATNE»
Q2. Kto najbardziej lubi porządek?
DH: Yongguk. Pokój mój i Zelo też jest czysty! Himchan o Jongup maja bałagan. (śmiech) Zawsze są podejrzliwi, jeśli znikną im ładowarki! (śmiech) Sprzątali tam tylko jak się wprowadzili, a ponieważ oboje ciągle śpią, nigdy nie są w stanie posprzątać.

MIŁOŚĆ»
Ponieważ mamy zimę, chciałbym jej wydziergać szalik lub rękawiczki♥“ – Daehyun
Q3. Kto byłby najbardziej zazdrosny gdybyś znalazł dziewczynę?
DH: Prawdopodobnie ja! (śmiech) Gdyby dziewczyna nie powiedziała mi, że poszła zjeść obiad ze znajomym poszedłbym do niej, spojrzał prosto w oczy i zapytał: „Gdzie byłaś wczoraj?”, jak mężczyzna. Youngjae nie byłby w stanie o to zapytać nawet owijając w bawełnę: „Wczoraj...”, i powiedziałaby, że to nic takiego! (śmiech)
YJ: Zdenerwowałbym się i nie mógłbym zapytać
Q4. Gdybyś ją znalazł, komu powiedziałbyś pierwszemu?
DH: Nikomu! (※reszta krzyczy z dezaprobatą, Youngjae od razu spogląda na Daehyuna)
DH: Ok, rozumiem, powiem.

ZELO

Urodzony 15.10.1996. 185cm. Najmłodszy członek zespołu, umiejący „LTE rap” i mający dryg do tańca – zarówno dynamicznego jak i delikatnego.
Zimowa randka... za granicą! Chciałbym spróbować swnowboardingu w Vancouver♪” – Zelo

PRACA»
Q1. Kto zmienił się najbardziej od debiutu?
ZL: Daehyun w końcu zna się na modzie! (śmiech)
Q2. Kto najdłużej zbiera się do wyjścia?
ZL: Ja. Wstaje wcześniej niż reszta i wtedy mam zamiar się zebrać, ale zawsze martwię się w co się ubrać, nawet jeśli ma by to coś do ćwiczeń, i w końcu jestem ostatni...

ŻYCIE PRYWATNE»
Q3. Kto robi najlepsze selki?
ZL: Daehyun.
HC: jestem lepszy! Youngjae ich nie umie. Aczkolwiek wydaje się, że myśli że jest w tym dobry.
ZL: Huhu! Wszyscy są mniej-więcej na tym samym poziomie.
Q4. Kto jest najlepszy na snowboardzie?
ZL: Próbowałem tylko raz, ale zainteresowało mnie to, więc na pewno będę dobry!
YG: Nigdy nie jeździłem na nartach czy snowboardzie!
Q5. Kto najczęściej śpiewa piosenki B.A.P na karaoke?
ZL: Daehyun. Nikt inny tego nie robi! (śmiech)

MIŁOŚĆ»
Chciałabym w tajemnicy nagrać jak tańczymy wśród świec, i dać jej to jako prezent”– Zelo
Q6. Kto byłby najbardziej zazdrosny gdybyś znalazł dziewczynę?
ZL: Hmm~m. Prawdopodobnie ja. Nie podobałoby mi się, gdyby wychodziła gdzieś z innymi znajomymi chłopakami.
Q7. Gdybyś ją znalazł, komu powiedziałbyś pierwszemu?
ZL: Yonggukowi, oczywiście. Ponieważ jest naszym liderem, na którym można polegać. (śmiech)

YONGGUK

Urodzony 31.03.1990. 180cm. Lider, odpowiedzialny też za pisanie piosenek. Ma głęboki głos i nieśmiały uśmiech ♥

PRACA»
Q1: Kto najwięcej je po koncercie?
YG: Himchan! (śmiech) naprawdę uwielbia jeść. Nawet jeśli jemy wszyscy razem, to dojada na boku.
Z: Jeśli chcemy zjeść to, co je Himchan, najpierw musimy otrzymać pozwolenie!
YG: Ja jem ostatni.

ŻYCIE PRYWATNE»
Q2: Kto ma najgorsze zwyczaje jeśli chodzi o sen?
YG: Przez ścianę mojego pokoju mogę słyszeć, jak Himchan mówi przez sen! (śmiech)
H: Ale nie robię tego w hotelach, prawda?
YG: ...ten pokój jest strasznie głośny.
H: To dla mnie trudne! Kiedy się budzę i stopy Jogupa są przy mojej twarzy... to okropne,
YG: Ah, dobrze jest mieć swój pokój.

MIŁOŚĆ»
Q3: Kto byłby najbardziej zazdrosny o swoją dziewczynę?
YG: Daehyun, Youngjae lub Zelo.
Q4: Kto dałby najlepsza poradę jak zdobyć dziewczynę?
YG: Wszyscy. Najlepiej byłoby zebrac się razem i powiedzieć: „Słuchajcie, chcę coś powiedzieć”. Wtedy zawsze jesteśmy podekscytowani. (śmiech)

B.A.P
Q1. Ulubiona piosenka B.A.P?
YJ: „Coffee Shop”.
JU: „One Shot”.
HC: „Excuse Me”.
DH: „Badman”.
YG: „One Shot”.
ZL: „Warrior” i „Hurricane”.
Q2. Ulubiony smak lodów?
YJ: Napój gazowany.
JU: Czekolada.
HC: Truskawka.
DH: Ciastka z kremem.
YG: Czerwona fasolka.
ZL: Melon.
Q3. Co często zamawiasz w kawiarni?
YJ: Americano.
JU: Smoothie truskawkowe.
HC: Lodowe americano.
DH: Vanilla icecream smoothie ♥
YG: Lodowe americano.
ZL: Lemoniadę o smaku japońskiej śliwki.
Q4. Co ostatnio kupiłes w sklepie całodobowym?
YJ: Onigiri o smaku bibimbapu lub gochujang-bbq.
JU: Czipsy.
HC: Cały sklep! (śmiech) Żartuję. Colę.
DH: Hot doga.
YG: Błyskawiczną zupę kukurydzianą.
ZL: Chleb melonowy i lodowego batonika o smaku melona.

Translation © cassie_babyz | bapyessir.com & bappoland.wordpress.com #Alex (Polish)

 ©Y.A.A BABY-J

 ©Y.A.A BABY-J


©sungpotatokyu

 ©Y.A.A BABY-J


 ©Y.A.A BABY-J


 ©Y.A.A BABY-J


 ©Y.A.A BABY-J


 ©Y.A.A BABY-J


 ©Y.A.A BABY-J


Shared by Nicole @ BAPYESSIR.COM

No comments:

Post a Comment