B.A.P Attack!-Hakimiyet Günlüğü Bölüm 12 (Chiba-Bangkok)

Translator: Gaby
Original post: http://www.bapyessir.com/2014/04/youngjae-tweets-bap-attack-clip.html


YG: Biz B…
B.A.P: A.P’yiz
YG: A…
B.A.P: ttack
B.A.P ATTACK!
Dünya Hakimiyeti Günlüğü Bölüm 12
Zelo Atağı!
(ekranda) BABYler için hazırlanmış bir hediye
ZL: Evet,merhaba! Millet~Bu çok sık giydiğim bir şey.Bu…desensiz…desensiz tişörtüm.Hayranlarımıza hediye olarak ne vermem gerekir diye düşünüyordum.Basitçe,bir resim çizeceğim.
ZL:Jongup hyung duşa girdi.
JU: Junhong-ah,ben şimdi duşa giriyorum.
ZL: Ah,ah şimdi giriyormuş. Tamam hyung. Hızlı duş al~ Yani,yavaş duş al~
ZL: Bu hazırladığım desensiz tişörtü ve kalemleri görüyor musunuz?Hayranlarımıza ne versem diye düşünürken aklıma bir sürü fikir geldi ama maalesef çok bir şey hazırlayamadım.Evimizdeki iğneleri kullanmayı ve diğer tişörtleri keserek bunu tasarlayıp süslemeyi düşündüm,ortaya çıkan ürün hoş olmasa bile sizlere bir hediye sunmak istedim.
(ekranda) Zelo (19 yaşında) / Sanatçı Zelo’dan

ZL: Bir şey çizmek için kalemleri kullanacağım ama çizecek bir şey düşünmedim.Ah!! Aklıma bir şey geldi!! Permalı halimi çizeceğim ve tişörtün her tarafına yayacağım.Biraz uzun sürebilir,değil mi? Çıkıyor mu? Çıkmıyor.
(ekranda) Zelo (19 yaşında) / KekemeZel
ZL: Neyse,burası benim yurdum.Bekle,burası bizim otelimiz,yurt değil.Ah,benim neyim var? Konserimiz daha yeni bitti,o yüzden aklım başımda değil.
(ekranda) Zelo (19 yaşında) / Kendi başınayken bile iyi idare ediyor
ZL: Daha yeni yemek yedik.O yüzden endişelenmenize gerek yok.
(ekranda) Zelo (19 yaşında) / Bana yardım edin**
ZL:Öncelikle,çizim yapabilmem için tişörtü tutacak birine ihtiyacım var.
(ekranda) Zelo (19 yaşında) / Huzursuz Zelo
ZL: Ah… Ne yapmalıyım?
(ekranda) Zelo (19 yaşında) / Hing
ZL:Bunu çizerken hatalarım olsa bile sizlerin bunu anlayacağını düşünüyorum.Öncelikle,çizmeye başlayacağım.
ZL:Bu ne? Göremiyorsunuz.Mahvoldu,mahvoldu.Lütfen,bunu nasıl çizmem gerektiğini bilmiyorum.Ah~Bu zormuş~ Çizim yapmak zormuş.Çizim yaparken birşeye bakmıyorsanız,zor oluyor.Ben…şimdiden…bir hata yaptım.
(ekranda) Zelo (19 yaşında) / Pozitif meyve
ZL: Ah? Bu çok makul. Emoticonlar gibi yüz ifadeleriyle çizmek üzereyim.Bu güzel!
(ekranda) Zelo (19 yaşında) / Mızmızlanıyor
ZL: Ah~Ama!
(ekranda) Zelo (19 yaşında) / Choi mızmızlanıyor
ZL:Hayranlarımız bu hediyeyi ister mi?
(ekranda) Zelo (19 yaşında) / Ben istiyorum tişörtü
ZL: Gerçekten,bunun hakkında çok endişeleniyorum.Bu tişört tamamen desensiz olsaydı daha iyi olurdu.Üzerinde kötü bir çizim olmasındansa,hayranlarımız bunu her yere giyerlerdi.Neyse,elimden gelenin en iyisini yapacağım ve tişörtün üzerine çizeceğim.
ZL:Permalı saçımı çizmeye çalışıyordum…Sarı bulutlara benzedi.Kalemin üzerine bir şey bulaştı.
(ekranda) Telaşlandı
ZL: Hayır,olamaz. Battım ben.
(ekranda) Sarı kaleme siyah mürekkep bulaştı
ZL: Sarı kaleme siyah mürekkep bulaştırdım.Ne yapmalıyım?Teşekkürler.
(ekranda) Zelo (19 yaşında) / UpJong Arayıcısı
ZL: Jongup hyung~
JU: Ne?
ZL: Sadece…
JU: İlk önce yıkanacağım.
ZL: Zaten yıkanıyorsun.
(ekranda) Zelo (19 yaşında) / Endişe,endişe
ZL:Aklıma gelen emoticonları çizeceğim.
(ekranda) Zelo (19 yaşında) / Boonhong BoonHong (ç.n: “boonhong” pembe demektir ama aynı zamanda Junhong ismiyle de kelime oyunu yapılıyor)
ZL:Kulaklarım kızarıyor.Yarın…Japonya konserlerimizi sona erdiriyoruz.
(ekranda) Zelo (19 yaşında) / Güneş gözlükleriyle garip ilişki
ZL:Güneş gözlüğü çizmeyi de denemeli miyim? Güneş gözlüklü ben?Ama~Güneş gözlüğü takmamamın bir nedeni var.Güneş gözlüğü takmaya henüz hazır değilim.Güneş gözlükleriyle biraz tuhafım ama tuhaf olmadığım bir tane bulmam gerek.Ama,onları arıyorum ama daha sonra takmak için bekliyorum.Güneş gözlükleri,bir dahaki sefere~!
(ekranda) Güneş gözlüklü Zelo’yu gösteriyor!
ZL:Güneş gözlüklü ben.
(ekranda) Sağ tarafta
ZL:Sadece bir tane kaldı! Sonuncu~ Kendimi aşık olurken çizeceğim.Bu aşık olduğum birini gördüğümdeki ben.Ve ağzım kulaklarıma asılmış(ç.n:Çünkü hoşlandığı kişi için kocaman gülümsüyor) Kanamam var. Neyse.Bitti!
(ekranda) Zelo (19 yaşında) / Yaratıcılık lideri
ZL: Ah! İyi bir fikrim var.Zelo’nun içine Zelo çizeceğim.Zelo’nun dışına? Zelo’nun içine Zelo~! Herşey! Ah,sarı kalemle ne yapacağım?
Şirket ekibinin şefi: Vay,güzel fikirmiş~ Sanırım ne yaptığını biliyorum.
ZL:Bu kafası.
(ekranda) Zelo (19 yaşında) / Cidden mi Zelo?
ZL:İltifat etti.
ZL:Nereye gitti?
ZL:Eğer Warrior saçımı hatırlarsanız aslında gerçekten perma yaptırmamıştım.Eğer saçıma perma yapsaydık herşey erirdi. Bu yüzden saç stilistimiz bir iki saat boyunca saçımı düzleştiriciyle kıvırcık hale getirmek zorunda kalmıştı.Ne zaman sahneye çıksak,performansımızı önceden kaydediyorduk,sahnenin ortasında,terlediğim için permalarım açılırdı,öyle işte.Emin olduğumda,eskizini çizmek yerine,mükemmel bir çizgi çizmen gerek.Emin değilim.Çok küçükken resim dersleri alırdım.Çok küçükken.Yüzüm o kadar koyu değil.O zaman sarı mı kullanayım?Ah! Korktum! Nasıl? Makyajlı Zelo.Warrior tanıtımları zamanındaki Zelo.Ceket…Tişörtün üzerinde bir nokta var…
(ekranda) Bitti!
ZL: Millet~!! Çizdim~!! Warrior tanıtımları zamanındaki ben! Bye!!
B.A.P ATTACK!
(ekranda) BABYlerle oynuyor
ZL:Burası Zelo’nun odası.Tek kişilik oda~!Hayır~yapamam.Sizlere göstermeyeceğim.Bak,bak,bak,bak.Öncelikle,bu kamerayı tutmamın bir sebebi var! Pek fazla yayında görünmüyorum^^ Yavaş yavaş bunu fark ettim o yüzden kamerayı aldım.
ZL: Kamerayı tutmama rağmen yapabileceğim pek bir şey yok.Ne yapmalıyım?Etrafa bakınmak ister misiniz? Bagajım? Bir hayranımdan doğumgünü hediyesi.Buna bakarsanız,benim ismim yazılı.
ZL:Ah!! Eşyalarımı düzenliyordum o yüzden resimleri oraya koymuştum! Bekleyin bir dakika.Millet bekleyin bir dakika~Millet~ Bu resimlerin ne olduğunu biliyor musunuz?Bekleyin bir dakika. Bu ağabeyimin küçüklük fotoğrafı.Ağabeyim küçükken.Ve bu da babam.Ve~Hmm,resimlerin devamını gösteremem! Üzgünüm.Çünkü bunlar ailemin güzel çıkmış resimleri değil~ O yüzden bu resimleri gösteremem! Şimdi,görebilirsiniz,yüzümü yıkadım.Yüzümü yıkadım…Yüzümü yıkadığım için…Cildimin kötü olmasını engellemek için bir sürü şey sürmem gerek. Bir sürü şey.Gerçi bunu nasıl kullanacağımı bilmiyorum.Hyung bunu nasıl kullanıyordu..?Üçüncü şey neydi?Ah! Nemlendirici krem~Her şey yolunda~~ Herşeyi sürdüm~!Millet,sıkılmadınız değil mi?Şimdi,sizlerle nasıl oynamalıyım?Nasıl~
ZL:Millet,bu bir havlu~Havlu! İlginç değil mi?Bunu getirdim ama tüm eşyalarımı boşaltmadım.Ve bu çorap da çok ilginç.Üzerinde bir tane burun var.Burada niye bir kalem var?Ah~Geçenlerde kalem kutumu kaybettim T.T Havaalanında…Kalem kutumu havaalanında unuttum… Kalem…kutum… T.T Ah…kalem kutum T.T  Ah,yapamam! Benim kalem kutum…
(ekranda) Değerli kalem kutum
ZL:Tamam,şimdi.Oynamayı bitirdim! Sizlerin uyuması lazım.Şu an saat 4.21,millet!
ZL: Ah,evet! Millet! Az önce bir resim yükledim~ Hadi hayranlarımın tepkilerini canlı izleyelim.
ZL:Bunu bir hayranım benim için çizdi,ben de Ipod’umun arkaplanı yaptım.Millet…Bunu nasıl odaklayabilirim?Buldum. Bir resim yükledim.Eğer buna tıklarsanız sayfayı yeniler,ben de tepkileri canlı görebilirim.
ZL:Teşekkürler <3 Uyumadan önce hep buna bakıyorum ve gülümsüyorum^^
(ekranda) Ah! Çok parlak*
ZL:Millet,ben,şu an,hayranlarımıza iyi bir imaj göstermek zorunda hissediyorum.Turnedeyken,kamerayı tutamıyordum turne sırasında çünkü etrafımızdaki insanlara bakmakla meşguldüm ve aynı zamanda tatilimize odaklanmıştım.Üzgünüm.Üzgünüm.Şimdi ne yapmalıyım? Davranışımı zaten kötüledim.Cildim de kendisini kötülüyor.Şu an cildim de kendisini kötülüyor o yüzden bu halde.Üzgünüm.Neyse,millet.
ZL: İyi geceler~ Güle güle millet~ Sağ salim geri dönün.Millet,bye~Bye!
B.A.P ATTACK!
(ekranda) B.A.P ATTACK! son bölüm
YG: B.A.P ATTACK,son bölüm.
DH: Konserlerimiz sona erdi ve şimdi Kore’ye geri dönüyoruz.
JU: Bu turnede edindiğim en iyi deneyim…
HC:Bence bu turnede öğrendiğim çok şey var.
YJ: Gerçekten mutluluğun olduğunu hissettim.
YG: (çn: uçağın içindeki anonsdan dolayı ne dediği duyulmuyor)
JU:Mazaret uydurmana gerek yok.Hata yaptın,Daehyun hyung.Lütfen özür dile.
YJ:Bekle! Millet! Sizi seviyorum~
B.A.P ATTACK!

(ekranda) B.A.P ATTACK! Kamera arkası videosunu kaçırmayın :D

© BAPYESSIR.COM #Gaby (Turkish)

No comments:

Post a Comment