B.A.P Aanval 9: Singapore

Translator: Yukiko
Original post: http://www.bapyessir.com/2014/04/youngjae-tweets-bap-attack-clip.html


Wereld Overheersing Hoofdstuk 9
Touren door Singapore met schrijver Yoo

Overheersingsdagboek Hoofdstuk 9 Singapore I
In de wagen op de Incheon luchthaven

DH: Ja, B.A.P! Er zijn hier 2 mensen aan het slapen.
En Junhong doet het heel erg sexy.
DH: Iedereen,
YJ: Ja.
DH: De nieuwe camera is aangekomen.

Youngjae (21) / Schrijver Yoo
YJ: Doordat de laatste keer onze camera ... was het in het VK? Of Australië?
HC: We zijn hem verloren in Europa.
Himchan (25) / Vastberaden hyung
HC: Duitsland.
YJ: Duitsland. Doordat we hem daar verloren zijn, hebben we een nieuwe gekocht.
DH: Om meer oprechte uitzendingen te doen voor onze fans...
Youngjae (21) / Geen make-up
YJ: Hoe goed is de kwaliteit? Ik kan het niet zien...
DH: Youngjae's huid is momenteel... Whoa~ Kijk naar zijn puisten~
HC: De achtergrondmuziek is momenteel 'No Make Up' door de Untouchable hyungs.
Bijschrift: Afwezige zonder-make-up Yoo
YJ: Inderdaad.

DH: Iedereen! Is er niet iets verbazingwekkend?
YJ: Wat.
DH: Niet zo lang geleden hebben we toch ons gewicht en onze lengte gemeten?
YJ: Ja.
HC: Ugh. Het was erg...
DH: Maar wat heel schokerend was dat...
HC: Er waren 2 schokerende dingen...
DH: Nou, ten eerste...
Daehyun (22) / Jung woordvoerder
Ik zal je onze lengtes verklappen. Youngjae's is 177,4 cm groot.
YJ: Het is 5! 177,5 cm!
Daehyun (22) / Bekendmaking
Oke, correctie.
YJ: Rond het aff en het is 178!
DH: Het was 177,5 cm. Ik ben exact 180 cm groot!
Daehyun (22) / Ik ben gegroeid
Oke! Youngjae is! 177,5 cm groot.
(trots trots) Ik ben~! 178cm groot!
Daehyun (22) / Jung is een haartje groter dan Yoo
Het is niet zo een groot verschil. Maar toch!
YJ: Het is een haartje verschil. Er is geen verschil. Er is geen verschil~~.
DH: Youngjae is altijd meer huhu geweest.
HC: Vertel hen over het feit dat ik geen inlegzolen draag! Omdat mijn knieën dan pijn doen.
Daehyun (22) / Inlegzolen, wat zijn dat?
Ik draag er ook geen!
Himchan (25) / Leeftijd waarop knieën pijn zouden moeten doen
Hey! Hyung! Hey! Er was nog een mysterie! Vertel het ons!
Himchan (25) / 5959 (Woord dat gebruikt wordt om schattigheid uit te drukken)
Inderdaad, jij idioot! (Hij zegt het op een zorgzame manier)
DH: Ah, er was nog één. Het mysterie is...
Daehyun (22) / Niet zo klein meer
We hebben ons ook gewogen en Himchanie-hyung woog minder dan mij.
HC: Een mysterie!
Daehyun (22) / Een ongelooflijke werkelijkheid
Dit is een echt mysterie! Iedereen,
Hoe je ook ziet, ik zie er smaller en dunner uit.
Daehyun (22) / Beetje buikvet
Om eerlijk te zijn, heb ik niet echt veel buikvet.
HC: Bedoel je dat ik dat wel heb?
YJ: Ja!
HC: Let op je woorden.

DH: Wacht, iedereen.
HC: Libel?
DH: Heb ik geen zonnebril gekocht? Oh, dit is de mode momenteel...
HC: Zonnebrillen die vaders dragen wanneer ze gaan fietsen.
Daehyun (22) / Een man die ervaring heeft met fietsen
Inderdaad, wanneer je fietst.
DH: Ik zal je de ranglijst zeggen.
HC: Heb je Youngjae gemeten?
DH: De lengte ranglijst. (Antwoord op HC: Natuurlijk heb ik dat gedaan.) Eerst zal ik jullie de lengte rangschikking zeggen.
HC: Ik denk dat ik 2de was.
DH: De 1ste is Yonggukie-hyung! De 2de is Himchannie-hyung! Ik ben 3de! De 4de is Youngjae! De 5de is Jong-...
DH: Ah wacht, ik heb een fout gemaakt.
HC: Het is oke, de 1ste is een uitzondering.
DH: Inderdaad, de 1ste is een uitzondering.
HC/DH: Ongeacht wat, Junhong is 1ste.
DH: Ik ging zeggen wie er laatste was...
YJ: Ik zal hem overtreffen met inlegzolen! Junhong's lengte...
DH: Maar je weet wie het is.
DH: De rangschikking van ons gewicht... Jongup en ik staan allebei op nummer 1.
HC: Rangschik het niet. Het is vervelend.
DH: Himchanie-hyung is 2de. Dan Junhong die 3de is. Youngjae is 4de. En Yonggukie-hyung is 5de. Ja. Ja. Ja.
DH: Dat was moeilijk. Hoe dan ook...
HC: (Iedereen) heeft mijn haar veranderd.
Daehyun (22) / ROZE DAMCHU
Hebben we niet allemaal ons haar gekleurd?
HC: Nee, alleen ik.
DH: Ik heb mijn haar ook gekleurd.
HC: Dat had je al.
DH: In ieder geval heb ik mijn haar gekleurd en Himchanie-hyung heeft het ook gedaan.
ZL: Laat me ook op het scherm komen.
DH: Welk kleur is het?
Himchan (25) / Trendzetter
Een kleur dat een trend zal zijn?
DH: Welk kleur heb je genomen?
Himchan (25) / Trendvolger
Ik weet het niet, het is een mix van oranje en bruin.
DH: Hoe dan ook, gaan we niet naar Singapore?
YJ: Ja, inderdaad.
DH: Laten we elkaar weer ontmoeten in Singapore. Zeg gedag.
YJ: Bye! Ik zie jullie in Singapore~
HC: Jongens wacht. Oppa komt eraan.
YJ: Wat zei je? Oppa is 'Gangnam Style'.
DH: Nee, nee. Bedwing jezelf, bedwing jezelf.

B.A.P AANVAL!

In het vliegtuig op weg naar Singapore

DH: Jongup-ah! Jongup-ah! Jongup-ah! Moon Jong Up!
Zelo (19) / Geen Hawaiiaan
Hello~
DH: De fans weten dit misschien niet maar we hebben vaste plaatsen. De manier waarop we zitten, de methode is...
Hyungs zitten altijd bij elkaar, Youngjae en ik zitten bij elkaar en Junhong en Jongup zitten bij elkaar.
DH: Neee~ Ik heb mijn laptop laten vallen.
HC: Is hij niet duur?
Daehyun (22) / Ik geef Himchanie-hyung aan
Iedereen, Himchanie-hyung is echt~!
Daehyun (22) / Loyaliteit
Ah~ Ik zal hier stoppen. Bye~
YJ: Himchanie-hyung is... dat...
DH: Nee, nee, nee. Je moet stoppen.
YJ: *mompel* *mompel*
DH: Stop.
HC: Yoo Youngjae is schattig.
Daehyun (22) / Zwaarder dan Kim Himchan
Ik ben verdikt.
Denk je dat ik verdikt ben?
Daehyun (22) / Huil niet Jung Daehyun
Zie ik eruit alsof ik verdikt ben?
Daehyun (22) / Baby fans kalmeer
Als ik nu... mijn haar omhoog doe...
Daehyun (22) / Provoker
Hoe zou het zijn?
Daehyun (22) / BABYs blijf kalm
Als ik mijn haar zou afscheren... Wat zouden de fans ervan vinden?
Daehyun (22) / Uitlokker
Er is bliksem.
HC: Het is aan het regenen. Ik zei je toch dat het zou regenen.
DH: Het bliksemt buiten. Wat als het ons vliegtuig raakt?
DH: Hebben vliegtuigen bliksemafleiders?
Himchan (25) /
Ik weet het niet.
DH: Je weet het niet? (huidige beweging) Je weet zelfs niet wat dit is?
DH: Het is bliksem, hyung.
HC: Mijn buik doet...
DH: Is het aan het bliksemen in hyung's buik?

B.A.P AANVAL!

Wereld Overheersing Hoofdstuk 9 Singapore
Een plek die eruit ziet als een salon maar geen salon is

Zelo (19) / B.A.P Nieuws Journalist Choi
Hallo. Dit is B.A.P Journalist Zelo.
ZL: Youngjae-hyung. Waar zijn we momenteel?
YJ: We zijn in Singapore.
ZL: Zeg je het ajb in detail.
YJ: We zijn aangekomen in Singapore en dit ziet eruit als de salon.
Youngjae (21) / Yoo slimmerik
Dit ziet eruit als de grote hal.
Bijschrift: Journalist Zelo die alleen echte feiten rapporteert
ZL: Is het zoals een grote hal of is het een grote hal?
Youngjae (21) / Eerlijke Yoo
Ik ben niet helemaal zeker... grote hal... umm...
YJ: Voor onze Babys, de fans die dit aan het kijken zijn... Als ik zeg dat het een grote hal is, dan zullen ze geloven dat het een grote hal is, toch?
ZL: Ze zullen het geloven.
YJ: Maar het kan zijn dat dit niet de grote hal is. Maar ze vertrouwen me op mijn woord, toch?
ZL: Uh... Daehyunnie-hyung.
DH: Hmm?
ZL: Wat ben je aan het doen?
DH: ...
ZL: Youngjae-hyung, ga verder met wat je aan het zeggen was.
Youngjae (21) / Hannam-dong inwoner die op vakantie gaat in Singapore
Als je me gaat verraden en dan terugkomt dan ben ik dankbaar.
Dit is de grote hal. We gaan onze baggage halen en terugkeren naar ons hotel...
Youngjae (21) / Goede Hyung
Er is alleen ik, toch? Komaan!
DH: Ik heb honger.

B.A.P AANVAL

Wereld overheersing Hoofdstuk 9 Singapore
Dit is de perfecte 919 kamer

ZL: Onze kamer, 919.
Jongup (20) / Hamburger S2
Junhong-ah, waarom zijn er hier geen hamburgers?
ZL: Uh... Ik heb er mee gebracht.
Jongup (20) / Pruilerige Up
Er zijn alleen frietjes.
ZL: Ik heb er net mee gebracht.
Jongup (20) / Onmiddelijk blij
Het zijn hamburgers!
ZL: Hamburger.
Bijschrift: Onze toekomst zal bestaan uit hamburgers, toch?
ZL: Het is compleet!

B.A.P AANVAL

Wereld overheersing Hoofdstuk 9 Singapore
Foto uitstap met schrijver Yoo

Bijschrift: Lied aanbevolen door Youngjae - D'Argela - Cruisin'
YJ: Hallo iedereen! B.A.P AANVAL!
DH: AANVAL!
YJ/DH: B.A.P AANVAL!
YJ: We zijn momenteel in Singapore, ik ben B.A.P's Youngjae. Leuk je te ontmoeten. Vandaag wil ik jullie al de foto's tonen die ik tot nu toe heb genomen. Dit is ook voor mij de eerste keer dat ik ze allemaal ga bekijken dus ben ik nerveus. Ik heb dit speciaal gepland zodat we ze samen kunnen doornemen.
DH: Niet mijn foto's.
YJ: Er zijn foto's van Daehyun en de andere leden. Er zijn ook foto's van de tour... Ik zal ze je tonen!
YJ: Ah~ Dit is de eerste foto die ik nam toen ik mijn camera kocht. Mijn camera is eigenlijk gekocht door onze fotograaf hyung. Ik vroeg hem of hij de camera wou kopen. Dus toen hyung mij de camera gaf, was dit de eerste foto die ik nam, Jongup-gun komt er goed in uit.
YJ: Deze foto... We waren aan het winkelen en zagen een schattige pop... en Yongguk-hyung en Zelo poseerden dus namen we een foto. Het is schattig.
YJ: Deze foto... we kwamen lang een auto en de nummerplaat was BAP. Ik vond het cool dus nam ik er een foto van.
YJ: Doordat ik deze foto's doorneem, komen de gedachten van toen terug. Foto's zijn echt herinneringen.
YJ/DH: Owwwwww!
DH: Dit is ongelooflijk!
YJ: Herinner je je deze pizza?
DH: Eh?
Daehyun (22) / druppels herinneringen
Natuurlijk herinner ik het, ah~ Dit!
Is het niet de pizza die we daar aten~ Dat...
Je nam deze in Europa, toch?
Bijschrift: Nee, Detroit.
YJ: Ah Jongup's kaaklijn!
DH: Jongup's kaaklijn is meestal zijn troef, toch?
YJ: Ja...
DH: Maar hij is verdikt dus zijn kaaklijk is weg.
DH: Jongup's kaaklijn is weg. Wat is er gebeurd.
YJ: Ik wed dat je mijn foto's zou kunnen gebruiken om een album cover te maken.
DH: Misschien moeten we het stiekem maken en aan onze fans geven, wat denk je er van?
YJ: Dat is een goed idee. Beperkte editie.
DH: Ik denk dat ze het heel leuk zouden vinden.
YJ: Ah Jongup-sshi.
DH: (zingt 1004) De reden waarom ik leef zijn BABYs.
YJ: Was dit de beste cut?
YJ: Dit is de cut waarmee ik werd geprezen door 2 hyung-nims die zijn afgestudeerd van Central University's Photography Major.
YJ: Dit is een foto waarop je Yonggukie-hyung's mannelijkheid kan voelen.
YJ: Dit is een situatie waarin schattigheid en mannelijkheid mixen.
DH: Eerlijk gezegd fitnesste ik toen veel Maar ik gaf op.
YJ: Waarom?
DH: Onze BABYs vonden het niet zo leuk dus stopte ik er mee.
YJ: Is het niet omdat alleen je armen verdikken? (verdikken door de spieren)
YJ: Wat is er met deze foto? Hij is overweldigend. Het is Himchan-hyung. Hij lijkt op het hoofd van een bedrijf. Ah~ Zelo leek echt op een baby toen. Schattig, schattigaard. Het is Daehyun-ssi! De foto is leuk. Wat ben je aan het doen? Dit is Japan, toen we gingen winkelen. Ik denk dat dit moeilijk gaat zijn om te bewerken.
Bijschrift: Bedankt om je zorgen te maken fotograaf Yoo...
DH: Ik voel me vandaag niet zo goed dus ben ik helemaal in het zwart gekleed.
YJ: Ik ben niet geïnteresseerd.
Bijschrift: Omo... Onze fotograaf Yoo is streng
YJ: Dit is waar we oefenden.
DH: Het is omdat ik honger heb.
YJ: Dit is waar het concert plaatsvond. Zoals je kan zien verschijnt er op het scherm dat ons concert is uitverkocht. Junhonggie...
DH: Oh die camera recorder
YJ: Deze camera recorder was van onze reality show! Jongens! Maar zoals we al in de auto zeiden toen we naar Singapore gingen, we verloren het!!
DH: En we kochten een betere.
YJ: Dus kochten we een betere.
DH: We zijn het niet opzettelijk verloren.
YJ: Het was niet zo.
DH: Echt.
YJ: We zullen ons nog eens verontschuldigen.
YJ/DH: Sorry.
YJ: Ik nam deze foto toen ik alleen op straat liep. Ik nam de foto omdat ik de steeg mooi vond maar dan realiseerde ik me dat er niemand op straat was dus ik was verdwaald. Om te doen alsof er niets gebeurd was, zocht ik naar de jongens hier en daar. Ik dwaalde ongeveer 10 minuten rond een het koude zweet brak me al uit. Ah dit...
DH: Ow, zo schattig.
YJ: Dit... Wanneer je naar zo foto's kijkt, wil je dan niet snel trouwen?
DH: Ik wil snel trouwen maar niet nu. Ik zal veel kinderen hebben wanneer ik getrouwd ben.
YJ: Wanneer je "Superman is terug" ziet...
DH: Ah, onze Choo SaRang.
Youngjae (21) / Lid van de Choo-lover club: Het is echt...
DH: Onze Choo SaRang.
Youngjae (21) / Lid van de Choo's lover club: Wanneer ik die beelden zie, denk ik dat het echt verbazingwekkend is.
DH: Dat is juist, dat is juist.
Youngjae (21)  Lid van de Choo-lover club: Ik denk dat er niets meer kostbaar en taai is dan familie.
YJ: Wow~ Deze is goed.
DH: Wacht.
YJ: Wat doe je? Yah~ Dit, hij is de foto aan het controleren. Hij ziet er uit als een jonge heer.
DH: Na het spelen van golf.
YJ: Een jonge heer die kwam na het spelen van golf.
DH: Hij ziet eruit als "Kwam de foto er goed uit?"
YJ: Kwam het er goed uit? Wow~ Jongup ziet er goed uit met die zonnebril. Ik ben jaloers op mensen die er goed uit zien met een zonnebril.
DH: Dit was toen... Ah! Het café!
YJ: Dit was toen we Go B.A.P aan het opnemen waren, we gingen uit eten.
DH: We lieten Himchan-hyung alleen achter en renden weg.
YJ: En dit is het eten. We zullen het eten tonen dat we aten.
DH: Pannenkoek! Bananen pannenkoek!
YJ: Het was heerlijk!
DH: Dit is Caesar salade.
YJ: Inderdaad.
DH: Dit is aardbei.
YJ: Taart.
DH: Aardbeientaart. Dit is kwarktaart!
YJ: Yeah~ Daehyun's favoriet.
DH: Ik hou van kwarktaart.
YJ: Dit was heel interessant.
DH: Dit was interessant.
DH: Ze deden chocolade op de aardbei.
YJ: Het was een hele berg. Ow, je geniet echt van het voedsel en rekbare kaas.
DH: Je nam weer een stiekeme foto van me.
YJ: Jongup-ssi!
DH: Wow! Jonguppie!
YJ: MJup.
DH: Zoals ik al een szei, je kan zijn 2 voortanden zien.
YJ: Zoals een konijn. Ken je de Lululala emoticon van KaTalk? Hij lijkt er op. Oh, dit ziet er goed uit!
DH: Hij is mooi.
YJ: Zelo is...
DH: Is het niet zoals dit? Junhong zegt "Hey, jij idioot, volg me naar buiten." "Wat zei je?"
YJ: Hij is cool. Zijn vredige glimlach.
DH: Buddah's glimlach?
YJ: Uit al deze foto's die we je vandaag hebben laten zien, zullen we één uitprinten en aan onze fans geven. En vanaf nu zal ik misschien foto's nemen als een hobby, foto's die goed zijn. Ik zal je ze je tonen als ik de kans heb zoals vandaag. Dus kijk er naar uit. Op een dag, zal ik ze bewerken en aan iedereen tonen. Bye.

B.A.P AANVAL!

JU: Wat? Laten we gaan.
HC: Wees niet boos.
DH: Iedereen! We hebben ons concert afgerond!
JU: Ik weet het. Ik weet dat ook.
DH: Wat?
JU: Ik weet dat ook wel.
DH: Hey! Doe niet alsof je slaapt, ik weet dat je niet aan het slapen bent.
Bijschrift: Moon Engel
DH: Hey, laten we naar de supermarkt gaan. Jongup-ah.
Bijschrift: Is hij boos?
DH: Ga je nu zo doen? Laten we naar de supermarkt gaan. Jongup-ah, Jongup-ah. Ik ga niet!

B.A.P AANVAL!

© BAPYESSIR.COM #Yukiko (Dutch)

No comments:

Post a Comment