Twitter Updates of November

Daehyun

마중도 나와주고 축하도 해주고ㅎㅎ 정말 고마워요 Baby~!! 컴백홈!!!
Pick me and give me even celebrate ㅎ ㅎ Thank you very much, Baby ~!! Back Home!

Manager

기대할게~~♥♥”: 잠시후 MAMA 본방사수^^

I’ll look forward to it~~♥♥ “@BAP_Daehyun: Make sure to watch the broadcast of MAMA in a bit ^^”

멋지다 이놈들 ㅋㅋ”: B.A.P가 2012 MAMA MNET PD 특별상을 수상하였습니다. 함께 축하해주세요 :D”

These guys are cool ㅋㅋ “@TS_Enter: B.A.P won the Mnet PD Special Award at 2012 MAMA. Please congratulate them together :D”

SECRET

Hyosong : 올~~~~ B.A.P 축하축하 +_+ ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 시크하구만 ㅋㅋㅋㅋㅋ 고맙다 ㅋㅋㅋㅋㅋ 내년에 더 흥해보쟈 ㅋㅋㅋㅋ
Ol~~~~ Congrats congrats B.A.P +_+ ㅋㅋㅋㅋㅋ You guys were chic ㅋㅋㅋㅋㅋ Thanks ㅋㅋㅋㅋ Let’s prosper more next year ㅋㅋㅋㅋ

Jieun:  ㅋㅋㅋㅋㅋ시크시크

ㅋㅋㅋㅋㅋ Chic chic

Jieun: 우아아아아 비에이피 의미있는상 받았네>__<!!완전 축하한다잉 크크크큭 쥐예~~마지막 멋잇었어 이상은 베이비들 너희들꺼야 꺄아악 B.A.P화이팅!!

Uwahhh B.A.P received a meaningful award >__<!! Totally congratulate you guys keukeukeu chyeah~~ The ending was cool, ‘This award is for you, Babys’ Kyaaak B.A.P hwaiting!!


Youngjae

우리 아기들 덕분..! 정말 고맙고 사랑해^_^! 한국에서 보자!
 It's all thanks to our babies..! I am really thankful and I love you ^_^! See you in Korea!

Himchan

애들아 고맙다 정말 사랑해
Kids, thank you, I really love you

Daehyun

잠시후 MAMA 본방사수^^
Don't forget to catch MAMA later^^


Yongguk

사진을 등록하였습니다 
Just posted a picture 


Daehyun

얼마전 교복입고 촬영했던사진!! 잘어울리나요??

A picture that I took a long time ago where I was wearing a school uniform!! Do I look good??



 






Himchan

오랜만에 외출과 무대네요 잘하고돌아올게요 그리구 우리 베이비들 이쁘다        
It’s an outing and a stage after a long time. We’ll do well and return. Also, our Babys are pretty

Daehyun

RT @natarajahak: 강한 사람이란 가장 훌륭하게 고독을 견디어 낸 사람이다. - 쉴러 난 강한 사람이다     
RT @natarajahak: A strong person is someone who endured loneliness the best. - Schiller I’m a strong person

Himchan

늦었지만300일축하고마워요 우리 베이비들도 300일된거 축하해요 흐흐 이제 앞으로쭈욱가자구요
though i'm late thanks for celebrating 300days. Congratulations too for becoming our babies for 300days heuheu now, in the future until the day you die 
저두 잘먹었슴당! RT @BAP_Jongup 300일 ! 감사합니다 ! 잘먹겠습니다 ! ㅎpic.twitter.com/62XnyXyv
I ate well too! RT @BAP_Jongup 300 Days! Thank you! We'll eat well! heu pic.twitter.com/62XnyXyv
Youngjae

저도 잘 먹었습니당!ㅎ 챙겨줘서 고마워요~!ㅠㅜ "@BAP_Jongup : 300일 ! 감사합니다 ! 잘먹겠습니다 ! ㅎpic.twitter.com/P3wP4pF7"
 I ate them well too! ㅎ Thank you for these~!ㅠㅜ“@BAP_Jongup : 300th day ! Thank you ! I'll eat them well ! ㅎ"

Jongup

300일 ! 감사합니다 ! 잘먹겠습니다 ! ㅎ 
300 Days! Thank you! We'll eat well! heu 


Daehyun

날씨가 많이 춥네요… 다들 감기안걸리게 따뜻하게입고다녀요 ㅎ
The weather’s very cold… Wear clothes warmly everyone so that you don’t catch a cold ㅎ

Himchan

오랜만에 보겠네 크크 보구미보구미 대신 나 살쪘다고 놀리지 않기로해요 크크
Looks like I’ll see you all in a long time keukeu I want to see you but promise not to make fun of me saying that I got fatter keukeu
Youngjae

이제 정말 날씨가 많이 추워졌으니 다들 옷 따듯하게 입으시오!
Since the weather has become really cold now, please wear clothes warmly everyone!
Himchan

오랜만이군 
Looks like I’ll see you all in a long time keukeu I want to see you but promise not to make fun of me saying that I got fatter keukeu



121114 - Twitter - Youngjae

그러지마…ㅠ 형들 생각도 해야지..
Don’t be like that…ㅠ You have to think of the hyungs too..
121113 - Twitter - Zelo

키를 재봤다 1 8 4 … ㅎ
I measured my height. 1 8 4 … ㅎ
121112 - Twitter - Zelo  

춥죠 그럼 다들웃으시오나이다!!
It’s cold, right? Then everyone should smile!!

@BAP_Youngjae:우리 아가들 오늘 이쁜짓 많이했다며~?ㅎㅋ 역시 최고다!I heard our babies did a lot of good things today~? ㅎㅋ As expected, you guys are the best!
@BAP_Deahyun:오늘 와준 baby들 정말 너무 고맙고, 금방 멋지게 돌아올테니 어디가면안되요~?!Thank you so much to Babys who came today, and we’ll come back really coolly soon, so don’t go anywhere, okay~?!
@Himchanchan:
오늘 막방이었습니다 비도오는데 우리 베이비들 많이와줘서 너무고마워요^^! Today was our last broadcast. Thank you so much for a lot of Babys coming even though it’s raining ^^!

@BAP_Deahyun:오늘 추우니까 따뜻하게 입고,비맞지말고 !! 나중에만나요 !Since today’s cold, wear clothes warmly, and don’t get hit by the rain !! Let’s meet later!
@BAP_BangyonggukMiguel - Do You… 
@BAP_Youngjae:오늘 음악중심! 대현이가 Special MC! 화이팅 ㅎ 비에이피도 나오니까 본방사수^_^! Today’s Music Core! Daehyun’s the Special MC! Hwaiting ㅎ And make sure to watch the live broadcast since B.A.P’s coming out too ^_^!

@Zelo96:
베뷔분들을 위해 빼빼로를 준비하고있어요!!We’re preparing Peperos for Babys!!
@BAP_Deahyun : 급하게 준비한거라 맛있을진 모르겠지만 맛있게 먹고 시험 잘치고와~! 힘찬 vs 대현!! Although I don’t know if it’ll taste good since it was made in a hurry, eat it tastily and do well on your test~! Himchan vs Daehyun!!




@Himchanchan:
종업이의 수능을위해 만들었습니다 수능 화이팅!We made it for Jongup’s SATs. Hwaiting on your SATs!


@BAP_Jongup: 수능 도시락! by. 대현&힘찬 SAT packed lunch! by. Daehyun & Himchan

@BAP_Jongup:  어제 삼계탕! 너무 맛있었어요! 수능대박 화이팅 ㅋ pic.twitter.com/LjQaCpBc Yesterday’s samgyetang! It was so delicious! Do well on SATs hwaiting ㅋ
@BAP_Youngjae: 내일이 드디어 수능! 많은 수능생분들 긴장하지 마시고 천천히 잘 풀어나가세요~ 화이팅! 종업이도!ㅎTomorrow is finally the day of the college entrance exams! For the test-takers: don’t worry and solve each problem slowly~ fighting! Also Jongup! ㅎ
@Zelo96: 내 페니…………….. 잃어버려서 죄송해요 ㅠMy penny (T/N: skateboard type)………………………. I’m sorry for losing it ㅠ
@Himchanchan:
비오는데 와줘서 고마워요 그래서 셀카선물 뿅 Thank you for coming out despite the rain; in return, a selca present, bbyong 
@Himchanchan:
애들아 춥지?ㅠㅠ 이따보자
Guys, it’s cold right? ㅠㅠ see you later
@BAP_Deahyun :오늘 와줘서 정말 고마워!!! 따하!!! yfrog.com/kee0sppjThank you so much for coming today!!! Ttaha!!!
* 따하 (ttaha) doesn’t have a direct English trans. - it’s sort of a way to express laughter, like ㅋㅋㅋ *


@Zelo96:오늘 와주셔서감사해요 베이뷔분들!!! 내일도 많이와주실꺼죠?? 내일 뵈요 빠이!Thank you for coming out today, BABYs!!! Many of you will come out tomorrow also, right?? See you tomorrow, bye!


@BAP_Youngjae:음하하. 어메리칸 햄버걸 ㅋ pic.twitter.com/CLAXSArAMmhaha. American hamburger ㅋ



No comments:

Post a Comment